ZWROT – ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. SPAKUJ PRODUKTY ORAZ UZUPEŁNIJ FORMULARZ
Zwrotu można dokonać w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki. Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.
2. WYŚLIJ PACZKĘ ZWROTNĄ
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres:
SoBio Beauty Boutique
ul. Ofiar Oświęcimskich 10/7
50-069 Wrocław
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.
3. POCZEKAJ NA ZWROT ŚRODKÓW
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal – na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie lub wskazanego w formularzu.
WYMIANA
1. ZWRÓĆ PRODUKTY KTÓRE CHCESZ WYMIENIĆ
W SoBio Beauty Boutique wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru
2. ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE
Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu poprzedniej paczki. W zamówieniu możesz wybrać dowolne inne towary. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności Blik, Payu, Revolut lub kartą kredytową etc.).
REKLAMACJA
1. WYŚLIJ EMAIL
Wyslij email na adres hello@sobio.com.pl z informacją o reklamacji:
Napisz w nim:
✓ numer zamówienia którego dotyczy reklamacja
✓ którego produktu dotyczy reklamacja
✓ dołącz zdjęcie reklamowanego produktu
2. POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ
Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie – zwrot bądź wymianę