CAŁKIEM NOWY RODZAJ DEZODORANTU
Schmidt’s Naturals to efekt wizji twórcy produktów naturalnych Jaime Schmidt powstałej podczas tzw. Ruchu Kreatora (Maker Movement)w 2010 r.
Ze skromnymi początkami w domowej kuchni w Portland, stanie Oregon, wieloletnia namiętność Schmidt’s do naturalnej a zarazem innowacyjnej pielęgnacji ciała przyniosła owoc w postaci zrównoważonego,odpowiedzialnego społecznie przedsiębiorstwa.
Zmotywowana do tworzenia produktów, które przyniosłyby korzyści zdrowiu rodziny i mając na uwadze, że dostępna na rynku oferta naturalnych dezodorantów na rynku nie spełnia oczekiwań klientów, misją Jaime stało się, aby zmienić sposób myślenia ludzi o dezodorantach.
ZMIEŃ SPOSÓB MYŚLENIA O TYM CO NATURALNE
Jaime nie godząc się na kompromisy dotyczące skuteczności dezodorantu podczas rozwijania swojej formuły, wiele inwestowała w badania i testy, co okazało się nieocenione. Potwierdziły jej skuteczność w neutralizacji zapachu i absorpcji wilgoci zapewniając równocześnie dobrą kondycję skóry.
Natychmiastowe zapotrzebowanie klientów sprawiło, że dezodorant firmy Schmidt’s rozchodził się jak ciepłe bułeczki na terenie północno-zachodniego wybrzeża, sprzedając się w sklepach detalicznych, butikach, kooperacjach i online.
Otrzymane pocztą pantoflową informacje dotyczące efektywności produktu zwróciły uwagę przedsiębiorcy Michaela Cammaraty, który wsparł młode przedsiębiorstwo w rozwoju. W ciągu kilku lat dezodorant Schmidt’s znalazł się w setkach tysięcy domów na całym świecie.
[su_custom_gallery source=”media: 1624,1633,1630,1649,1638,1646″ link=”custom” target=”blank” width=”100″ height=”100″][su_custom_gallery source=”media: 1624,1646,1633,1630″ target=”blank”][/su_custom_gallery]
NOWA TWARZ NATURALNOŚCI
W miarę rozwoju firmy Schmidt’s pozostaje wierny skromnym początkom i zobowiązuje się zawsze do stawiania klientów i składników na pierwszym miejscu.
2017 to rok, w którym firma Schmidt rozszerza zakres swojej pierwotnej misji o akcję “Zmień sposób myślenia o Dezodorancie” i wprowadza innowacje w łazienkach naszych gospodarstw domowych.Tworzy nowe linie produktów, rozszerza aktualne i zwiększa dostępność detaliczną.